Urząd Gminy w Damasławku informuje, że Wójt Gminy Damasławek Cyprian
Wieczorek, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Damasławek.
Funkcję Koordynatora będzie pełnił Pan Krzysztof Borowski- Młodszy referent ds.
informatyki i bezpieczeństwa informatycznego.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Damasławek jest
realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą
z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze
szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Damasławek i jednostki organizacyjne gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Damasławku i jednostki organizacyjne gminy;
- monitorowanie Urzędu Gminy Damasławek i jednostek organizacyjnych gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Damasławek– Krzysztof Borowski
adres do korespondencji: ul. Rynek 8, 62-110
Damasławek
telefon: 67 26 86 316
e-mail: informatyk@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Linki:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami